Boekhoudprogramma Jortt introduceert Jortt ZZP

Boekhouden is ook voor zzp’ers verplicht, Jortt maakt het je gemakkelijk

Jortt Boekhoudprogramma is bij veel ondernemers al een goede bekende. Dankzij dit programma is een ondernemer maar weinig tijd kwijt aan zijn boekhouding en hoeft hij geen of nauwelijks geld aan de boekhouder uit te geven. Jortt introduceert nu ook voor zzp’ers deze mogelijkheden: de dienst Jortt ZZP. Voor een uiterst vriendelijk tarief kunnen zij nu ook profiteren van het gemak van Jortts boekhoudprogramma.

Eén druk op de knop

Het Jortt boekhoudprogramma voor eenmanszaken regelt zo’n 70% van de hele boekhouding. Heb je je account eenmaal ingericht, dan kun je met één druk op de knop van alles regelen. Zoals het gebruik van de boekhoudbot inclusief fiscaal advies, elektronische btw-aangifte, bankkoppeling, basisrapportage winst en verlies, jaarrekening, inkomstenbelasting, de scan-app voor iPhone en Android, urenregistratie en periodieke facturen. De boekhouding ZZP kost de afnemer € 17,50 per maand, dat is aanmerkelijk minder dat het eenvoudigste abonnement van Jortt.

Gratis uitproberen boekhoudprogramma ZZP

Het programma is gratis uit te proberen, zonder dat daar verplichtingen tegenover staan. Een mooie manier om uit te zoeken of dit past bij wat de zzp’er nodig heeft. Er zijn ook uitgebreidere mogelijkheden bij Jortt, upgrades, waarin meer diensten zijn opgenomen, zodat uiteindelijk wel 90% van de boekhouding is geautomatiseerd. Met een uitgebreide supportservice helpt Jortt iedereen op weg om van dat saaie boekhouden een klein klusje te maken.

Aanmelden

Zzp’ers zijn meestal veel drukker dan ze ooit verwachtten, toen ze hun eenmanszaak oprichtten. Dankzij het boekhoudprogramma ZZP zijn ze in elk geval geen tijd meer kwijt aan constant cijfertjes invullen en de terugkerende btw-aangifte, en al dat andere administratieve werk dat tijd kost en niets oplevert. Zzp’ers kunnen rondkijken op Boekhouding zzp en de rest van de website, waar zij zich ook meteen kunnen aanmelden voor dat gratis uitproberen.

Jortt is een softwarebedrijf dat de boekhouding voor kleine bedrijven automatiseert. De doelgroep is de 1,5 miljoen kleine bedrijven in Nederland. Jortt automatiseert het overgrote deel van de boekhouding en maakt van het boekhouden een positieve, zelfs enerverende ervaring voor gebruikers. Hierdoor wordt boekhouden goedkoper, neemt minder tijd in beslag en wordt beter gedaan dan wanneer mensen de boekhouding doen. Complexe boekhoudkundige zaken zoals de btw-aangifte, het opstellen van de winst-en-verliesrekening, het opstellen van de jaarrekening, het doen van de jaarafsluiting en de rapporten voor de inkomstenbelasting of vpb-aangifte zijn volledig geautomatiseerd in Jortt. Mede hierdoor heeft Jortt de Computable Award 'Beste ICT-leverancier voor het MKB' gewonnen. Jortt wordt gebruikt voor meer dan 60.000 administraties. Voor meer informatie over Jortt, ga naar www.jortt.nl.