Boekhoudprogramma Jortt maakt boekhouden even eenvoudig als e-mailen

Boekhouden heeft een nieuwe naam - Jortt'en

Boekhoudprogramma Jortt maakt boekhouden even eenvoudig als e-mailen

Boekhoudprogramma Jortt heeft de grootste verandering in het boekhouden doorgevoerd sinds de invoering van de computer: Jortt heeft het boekhouden net zo eenvoudig gemaakt als e-mailen. En nee, dat betekent niet dat de boekhouding via de e-mail 'over de schutting naar de boekhouder wordt gegooid'. Dat betekent dat boekhouden daadwerkelijk zo eenvoudig is gemaakt, dat iedere ondernemer zelf de boekhouding kan doen met een applicatie die net zo eenvoudig werkt als een e-mailprogramma. Waarbij je niet gaat boekhouden, maar aangeeft wat er is gebeurd. En waarbij de geavanceerde software achter de schermen daarna automatisch realtime de boekhouding verwerkt.

Boekhouden vanuit een takenlijst

De belangrijkste vernieuwing is dat Jortt een takenlijst klaarzet, gesorteerd per taak. Eigenlijk net zoals e-mails in een mailbox staan. Afhankelijk van de taak zorgt Jortt dat binnen hetzelfde scherm een opdracht gegeven kan worden. Is een verkoopfactuur nog niet (helemaal) betaald? Dan kun je kiezen om deze te herinneren, een betalingsverschil te boeken of om de taak tijdelijk te snoozen. Alle opdrachten zijn slechts één klik werk en kunnen ook in bulk worden verwerkt. En is er een leverancier betaald? Dan komt binnen dezelfde pagina een ander paneel tevoorschijn waar deze kosten een categorie krijgen toegewezen, bijvoorbeeld kantoorkosten. Jortt leert hier direct van en zorgt dat betalingen aan dezelfde leverancier een volgende keer direct in de juiste categorie komen. Met een paar klikken is de hele takenlijst weggewerkt. En is de takenlijst leeg dan heeft Jortt de hele boekhouding al verwerkt.

Volledig geautomatiseerde boekhouding

Achter de schermen verwerkt Jortt de boekhouding volledig geautomatiseerd. De btw-aangifte, de winst-en-verliesrekening en de balans worden realtime gemaakt. Maar ook geavanceerde taken, zoals afschrijven, het doen van de jaarafsluiting en het opstellen van de jaarrekening worden automatisch gedaan. Uiteraard gaat alles volledig volgens de regels van de Belastingdienst en de Kamer van Koophandel.

Nieuwe fase voor boekhoudprogramma's

In Nederland is er een keuze tussen meer dan 100 boekhoudprogramma's. En zoals de naam al aangeeft, zijn dat allemaal programma's om zelf (of via een boekhouder) de boekhouding mee te doen. Jortt start een nieuwe fase. Met Jortt ga je niet meer boekhouden, maar Jortt is een boekhoudsoftware die de boekhouding voor je doet.

12 miljoen omzet

Jortt is geschikt voor alle bedrijven met een omzet tot 12 miljoen euro per jaar en/of tot 50 werknemers. Ongeacht of het een eenmanszaak, vof, maatschap, stichting of bv is. Jortt kost € 17,50 per maand en is de eerste maand gratis. Kijk voor meer informatie op www.jortt.nl

Jortt is intuïtieve boekhoudsoftware dat de boekhouding doet voor ondernemers. Jortt is een 100% Nederlands bedrijf met meer dan 21.000 gebruikers. De kantoren van Jortt staat in Amsterdam en Almere. De software van Jortt wordt in-house gemaakt en maakt gebruik van de nieuwste technieken zoals machine learning.