Boekhouden zonder handen bestaat nu echt

Makkelijk en snel je boekhouding op orde

Boekhouden zonder handen

Almere - 25 juni 2018. Boekhoudprogramma Jortt heeft als eerste 'boekhouden zonder handen' daadwerkelijk gerealiseerd. Naast dat verkoopfacturen al automatisch worden geboekt, boekt Jortt vanaf nu zelf een groot aantal kosten. Realtime, zonder dat de klant ook maar iets hoeft te doen. Altijd in de juiste categorie én met de btw correct verwerkt. En dat is een primeur van Jortt. Dat levert ondernemers een besparing op in tijd en geld. Belangrijker nog, het zorgt voor een betrouwbare boekhouding. Een boekhouding die beter, consistenter en accurater is dan mensen het zelf kunnen doen.

Volledige automatisering van de boekhouding

Posten die door boekhoudprogramma Jortt volledig automatisch worden verwerkt zijn onder andere de betaalde en ontvangen btw, de sociale lasten, de payment service provider kosten en diens uitbetalingen. En bij Jortt is 'boekhouden zonder handen' ook écht 'boekhouden zonder handen'. Voor deze posten wordt door Jortt zelf een boeking gemaakt, de btw wordt verwerkt in de btw-aangifte, de winst-en-verliesrekening aangepast, de balans bijgewerkt, de post verwerkt in de jaarrekening én alvast in de jaarafsluiting.

Wekelijks worden hier extra posten aan toegevoegd. Zodat, in grote stappen, de boekhouding steeds verder wordt geautomatiseerd.

Beschikbaar voor alle klanten

'Boekhouden zonder handen' is deze week geïmplementeerd in Jortt. Het is een standaard onderdeel van Jortt ZZP en daardoor inmiddels voor alle Jortt gebruikers actief. 'Boekhouden zonder handen' werkt realtime en achter de schermen, dus zonder dat de klant het merkt en zelfs zonder dat de klant ingelogd hoeft te zijn.

Over Jortt:

Sinds 2015 bouwt Jortt aan een nieuwe manier van boekhouden. Gemaakt voor ondernemers, waar innovatie en automatisering de overhand hebben. Hierdoor kunnen ondernemers zelf, online de complete boekhouding voeren. Beter, goedkoper en in minder tijd dan wanneer een boekhouder dit voor ze zou doen. Complexe boekhoudkundige zaken zoals de btw-aangifte, het opstellen van de winst-en-verliesrekening, het opstellen van de jaarrekening en het doen van de jaarafsluiting zijn al volledig geautomatiseerd in Jortt. Hierdoor heeft Jortt in 2017 de Computable Award 'Beste ICT-leverancier voor het MKB' gewonnen. In 2018 is Jortt hier weer voor genomineerd. Voor meer informatie over Jortt, ga naar www.jortt.nl.