E-mail bevestigen lukt niet

Jortt vraagt om je e-mail te bevestigen voordat je facturen kunt sturen met jortt. Dit doen wij om je bedrijf te beschermen tegen fraude.

Controle van het e-mailadres

Het e-mailadres zoals opgegeven bij Instellingen > Bedrijfsgegevens, wordt gebruikt voor deze controle. Iedere keer wanneer je dit e-mailadres wijzigt, moet je deze opnieuw bevestigen. Jortt stuurt je automatisch een e-mail naar dit e-mailadres en zet deze actie bij Nog te doen en wanneer je net begonnen bent met jortt ook bij Snel op weg.

Zie je de e-mail niet, dan kun je hem nogmaals naar jezelf versturen via Nog te doen > Taken die actie vereisen > Verstuur de bevestigings e-mail opnieuw.

Alleen de laatst verzonden e-mail van jortt werkt. Het kan een paar minuten duren voordat deze mail is ontvangen. Wacht dus een paar minuten voordat je nogmaals op deze knop klikt, om te voorkomen dat je een oude mail bevestigt.

Meerdere jortt-accounts

Heb je meerdere accounts in jortt en gebruik je hiervoor hetzelfde e-mailadres om in te loggen? Zorg er dan voor dat je in de juiste administratie bent ingelogd wanneer je op de bevestigingslink klikt. Rechts bovenin jortt staat de bedrijfsnaam van het geopende account.

E-mail niet ontvangen

Controleer of de e-mail in je spam/ongewenste e-mail map staat. Voeg het afzenderadres toe aan je contacten en verstuur de mail desnoods nogmaals.

E-mail geblokkeerd

Als een e-mail niet bestaat op het moment dat de validatie wordt gestart, zal deze worden geblokkeerd bij jortt. Als je het e-mailadres later wel hebt aangemaakt, zal deze door jortt eerst vrijgegeven moeten worden. Stuur hiervoor een verzoek naar support@jortt.nl.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.