E-mail bevestigen lukt niet
Jortt vraagt om je e-mail te bevestigen voordat je facturen kunt sturen met Jortt. Dit doen wij om je bedrijf te beschermen tegen fraude.
Controle van het e-mailadres
Het e-mailadres zoals opgegeven bij je Bedrijfsgegevens onder Instellingen, wordt gebruikt voor deze controle. Iedere keer wanneer je dit e-mailadres wijzigt, moet je deze opnieuw bevestigen.
Alleen de laatst verzonden e-mail werkt. Klik op de Verstuur e-mail knop en wacht tot je deze mail ontvangen hebt. Het kan een paar minuten duren voordat deze mail is ontvangen. Wacht dus een paar minuten voordat je nogmaals op deze knop klikt, om te voorkomen dat je een oude mail bevestigt.
E-mail niet aangekomen
Controleer of de e-mail in de SPAM box is aangekomen.
E-mail geblokkeerd
Als een e-mail niet bestaat op het moment dat de validatie wordt gestart, zal deze worden geblokkeerd bij Jortt. Als je het e-mailadres later wel hebt aangemaakt, zal deze door Jortt eerst vrijgegeven moeten worden. Stuur hiervoor een verzoek naar support@jortt.nl.