Missende bij- en afschrijvingen synchroniseren

Wanneer je banksaldo in Jortt afwijkt van het saldo op de bank, is de oorzaak vaak het ontbreken van bij- en afschrijvingen. In dat geval kun je ook deze instructies volgen.

Wanneer je bij- en afschrijvingen mist over een periode van een paar maanden geleden, is het noodzakelijk om de bij- en afschrijvingen opnieuw te synchroniseren. Dit kun je doen door opnieuw toestemming te geven bij de bank:

Stappen om te Synchroniseren

  1. Ga naar Geldzaken en kies + Bankrekening koppelen.
  2. Volg de stappen voor de bankrekening die al gekoppeld is. Jortt zal geen bij- en afschrijvingen dubbel inlezen of oude bij- en afschrijvingen verwijderen.

Stuur een mail naar support@jortt.nl met het verzoek de bankrekening opnieuw te synchroniseren. Vermeld in je mail je bedrijfsnaam en de laatste 3 cijfers van de bankrekening waar de bij- en afschrijvingen ontbreken.

Een synchronisatie is vaak snel afgerond. Jortt zal je bevestiging per mail geven wanneer dit is afgerond.

Oorzaak van het Ontbreken van de Transacties

Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor het ontbreken van de transacties, zoals:

  • Een periode zonder betaald abonnement.
  • Een migratie van MT940 naar de bankkoppeling.
  • Een periode zonder toestemming voor de bankkoppeling.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.