Geen bevestigingsmail ontvangen?

Volg de volgende stappen wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen:

  1. Check of je je e-mailadres goed hebt getypt. Pas indien nodig je fout aan en vraag dan een nieuwe bevestingsmail aan via Nog te doen | Acties.
  2. Check of onze e-mail in je spam terecht is gekomen.
  3. Heb je geen fout gemaakt en zit onze mail niet in de spam, stuur dan een een e-mail naar support en geef aan dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Wij checken dan in ons systeem wat er met de e-mail is gebeurd en sturen je een reactie.
    • Zien we dat onze e-mail wel is afgeleverd, dan moet je Jortt.nl aan de whitelist van domeinnamen bij je provider toevoegen. Daarna kun je opnieuw een bevestigingsmail opvragen. Lees meer over .
    • Zien we dat onze e-mail is geweigerd dan sturen we je een nieuwe bevestigingsmail. Dit gebeurt soms wanneer je een nieuw e-mailadres aanmaakt en te snel een bevestigingslink aanvraagt.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.