Jortt introduceert een revolutionaire DGA salarisadministratie.

Volledig geïntegreerd in het boekhoudprogramma

Introduceert van een revolutionaire DGA salarisadministratie

Amsterdam/ Almere, Nederland – Jortt, het innovatieve boekhoudprogramma, kondigt met trots de lancering aan van een nieuwe functie: een geïntegreerde DGA salarisadministratie. Deze nieuwe feature is speciaal ontworpen voor alle Directeur-Grootaandeelhouders (DGA's) in Nederland, met een specifieke focus op holdingbedrijven.

Beschikbaarheid en voordelen voor DGA's

Vanaf januari 2024 kunnen alle DGA's in Nederland profiteren van deze baanbrekende toevoeging aan het Jortt boekhoudprogramma. Deze integratie maakt het mogelijk om salarisadministratie rechtstreeks vanuit het boekhoudsysteem te beheren, waardoor de efficiëntie aanzienlijk wordt verhoogd en de complexiteit van het beheer van financiën voor DGA's wordt verminderd.

De Jortt aanpak: gebruiksgemak

Deze nieuwe functie is ontwikkeld met de bekende Jortt-aanpak: extreem eenvoudig en gebruiksvriendelijk, waardoor het toegankelijk is voor elke ondernemer, ongeacht hun boekhoudkundige vaardigheden. Met deze innovatie streeft Jortt ernaar om de administratieve last voor DGA's te minimaliseren en hen in staat te stellen zich te concentreren op het groeien van hun bedrijven.

CEO van Jortt over de impact van de nieuwe functie

"De integratie van DGA salarisadministratie in ons boekhoudprogramma is een gamechanger voor Directeur-Grootaandeelhouders in Nederland", zegt Hilco de Roo, COO van Jortt. "We begrijpen de unieke uitdagingen waar DGA's mee te maken hebben en zijn verheugd om een oplossing te bieden die niet alleen tijd bespaart, maar ook de complexiteit van financieel beheer wegneemt."

Jortt's toewijding aan innovatie en eenvoud

Dit initiatief van Jortt benadrukt hun toewijding aan innovatie en hun voortdurende inspanningen om het boekhouden voor ondernemers te vereenvoudigen. Met deze nieuwe functie wordt Jortt meer dan ooit een onmisbaar instrument voor elke DGA in Nederland.

Meer informatie en contactgegevens

Voor meer informatie over de DGA salarisadministratie en andere functies van het Jortt boekhoudprogramma, bezoek jortt.nl/salarisadministratie/.