PERS

Boekhouden stuk eenvoudiger dankzij de Jortt iPhone app

Online boekhoudprogramma Jortt breidt uit met gratis app

Jortt iPhone app

Jortt - innovator in online boekhouden en online factureren - heeft het boekhouden eenvoudiger gemaakt. Ondernemers kunnen dankzij de gratis Jortt iPhone app razendsnel boekhouden met de mobiele telefoon. Bijkomend voordeel van het gebruik van de iPhone app is dat bonnetjes nooit meer kwijtraken en de administratie altijd bij is.

Met de iPhone app maken Jortt klanten simpelweg een foto van een bonnetje of een factuur, zij vullen het bedrag en kostenpost in en de boeking is klaar. Nog nooit eerder was boekhouden zo eenvoudig. De bankafschrijving wordt achteraf automatisch gekoppeld aan de juiste boeking en de btw wordt automatisch berekend.

"De iPhone koppeling heeft het boekhouden weer een stuk vereenvoudigd en nog verder geautomatiseerd", zegt Hilco de Roo, mede-oprichter van Jortt. "Traditioneel boekhouden past niet meer bij de ondernemers van vandaag. Nieuwe technieken kunnen de boekhouding steeds verder vereenvoudigen. De Jortt iPhone app brengt ons weer een stap dichter bij het ultieme doel van Jortt om boekhouden volledig te automatiseren."

De Jortt iPhone app is gratis voor alle Jortt ZZP en Jortt MKB gebruikers. Jortt is een volledig online boekhoudprogramma voor de ondernemer van vandaag. Jortt ZZP en Jortt MKB is de eerste maand gratis.

Over Jortt

Jortt gelooft dat het traditioneel boekhouden niet meer past bij de ondernemer van nu. Jortt heeft het boekhouden daarom opnieuw uitgevonden. Dankzij de unieke boekhoudmethode 'Ondernemer Gericht Boekhouden' kunnen alle ondernemers boekhouden met een glimlach. Meer informatie over Jortt staat op de website www.jortt.nl.

De rechten van de afbeelding bij deze publicatie zijn in het het bezit van Jortt BV. Deze afbeelding mag (enkel) gebruikt worden bij publicatie van dit bericht en/of voor de promotie van Jortt BV.